L'inundazioni dopu a pioggia torrenziale hà causatu danni generalizati in Germania

Inondazioni-in-Bliesheim-Germania-lugliu-001

L'inundazioni dopu a pioggia torrenziale hà causatu danni diffusi in i stati di Renania di u Nordu-Westfalia è Renania-Palatinat da u 14 di lugliu di u 2021.

Sicondu dichjarazioni ufficiali fatte u 16 di lugliu 2021, 43 morti sò stati avà signalati in Renania di u Nordu-Westfalia è almenu 60 persone sò morti in inundazioni in Renania-Palatinat.

L'agenza di Proteczione Civile di Germania (BBK) hà dettu chì da u 16 di lugliu chì i distretti affettati include Hagen, Rhein-Erft-Kreis, Städteregion Aachen in Renania di u Nordu-Westfalia; Landkreis Ahrweiler, Eifelkreis Bitburg-Prüm, Trier-Saarburg è Vulkaneifel in Renania-Palatinat; è u distrittu di Hof in Baviera.

I trasporti, e telecomunicazioni, l'energia elettrica è l'infrastruttura di l'acqua sò stati severamente danucati, impediscendu e valutazioni di danni. À u 16 di lugliu, ci era sempre un numeru scunnisciutu di persone chì ùn anu micca cuntatu, cumprese 1 300 persone in Bad Neuenahr, distrittu Ahrweiler di Renania-Palatinat. L'operazioni di ricerca è salvezza cuntinueghjanu.

L'estensione tutale di i danni deve esse cunfirmata, ma si pensa chì decine di case sò state completamente distrutte dopu chì i fiumi anu rottu i so banchi, in particulare in a municipalità di Schuld in u distrittu di Ahrweiler. Centinaie di truppe da a Bundeswehr (armata tedesca) sò state disposte per aiutà cù operazioni di pulizia.


Tempu di posta: 29-07-2021